fullprogress.com - dziennik treningowy

Trening

04 kw.

Wstępne zmęczenie mięśni sposobem na unikanie kontuzji

Bodybuilder!Wstępne zmęczenie mięśni jest jedną z podstawowych zasad Weidera pozwalająca poprawić jakość mięśni. Jest też jednym ze sposobów uniknięcia kontuzji. Jeżeli chcesz poznać tę zasadę w praktyce zapraszam do wpisu na blogu kulturystycznym >>.

03 mrz.

Chwyty - podciąganie się na drążku

podciąganie - nachwyt szeroko

Podciąganie się na drążku jest jednym z najlepszych ćwiczeń na mięśnie grzbietu. Wartościowy trening na masę pleców powinien mieć w swoim zestawie tego typu ćwiczenie. Niemal jak każde ćwiczenie może być wykonywane w różny sposób - zobacz w tym wpisie jak ułożenie uchwytu ma wpływ na podciąganie się na drążku >>


11 lt.

Arnold Classic 2011 - amatorskie

Arnold Classic

 

Poznaj 3 polaków walczących w tym roku na Arnold Classic w konkurencji amatorskiej. Zobacz zawodników zawodów Arnold Classic 2011 z Polski >>

28 st.

Paski na zacisk

Paski na zacisk - lepszy uchwytUżycie pasków na zacisk - niby prosta rzecz - a jednak. Jak dodać sobie siły , nie puścić sztangi w połowie ruchu. Jak nie puścić drążka bo zamiast o plecach myślisz o uchwycie ? Czytaj dalej jak paski na zacisk pomogą ci poprawić technikę wykonania ćwiczeń

20 st.

Po co mi rozgrzewka - jestem hardcorem

Leprosy BandageZakładamy, że rozgrzewka zajmuje 10 minut . Żeby dać do zrozumienia tym którzy olewają rozgrzewkę ile mogą stracić . Na pewno stracą więcej niż 10min. Czytaj więcej jak ważna jest rozgrzewka w kulturystyce.