fullprogress.com - dziennik treningowy

Trening

28 lt.

Ciężki trening funkcjonalny też na budowanie masy

Trening funkcjonalny - cross trainingTrening funkcjonalny to zestaw bardzo intensywnych ćwiczeń mających na celu wzmocnienie mięśni bez rozbudowywania masy mięśniowej. Taka jest definicja. Nie zgodzę się jednak z tym bo wykonywane z większymi obciążeniami też spowoduje, że mieśnie dostosują się do wymagań i zwiększą swoją masę. Opiera się on o imitowanie ruchów wykonywanych przez każdego z nas na co dzień, z tą różnicą, że w trakcie treningu są one znacznie szybsze i wielokrotnie powtarzane.  Dodatkowe zwiększenie ciężaru pozwoli na imitację podstawowych ruchów które wykonujemy na codzień ale robimy to z większą intensywanością. Budujemy siłę.

07 maj

Spalanie tkanki tłuszczowej w treningu interwałowym - a może Fit Interval ?

Spalanie tłuszczu na brzuchuJeżeli przygotowujesz się do wyjścia na plażę (a to już tuż tuż) to napwno ten wpis cię zainteresuje. Wpadł mi ostatnio w ręce produkt który wspomaga spalanie tłuszczu. Cena nie jest duża, a może zaoszczędzić ci sporo czasu przy walce z nadmiarem tkanki tłuszczowej.

18 st.

Kilka ćwiczeń wzmacniających korpus do zastosowania w domu

Wzmocnienie korpusuTe ćwiczenia przydaja się do wzmocnienia całego korpusu. A to z kolei przyczyni się to bardziej wydajnych przysiadów lub podnoszeń. Zobacz jak możesz w łatwy sposób ćwiczyć w domu.

06 st.

Pulsometry dla kulturysty - Do czego są potrzebne ?

puls - właściwy do spalania tłuszczuPulsometr przydaje się w fazie redukcji tkanki tłuszczowej. W czasie ćwiczeń aerobowych możemy kontrolować organizm i dbać o odpowiednią intensywność trenigów. Dla kulturysty ważne jest, żeby podczas treningów aerobowych nie przesadzał z intensywnością. Celem jest tu nie dopuszczenie do spalania mięśni. Odpowiedni puls w czasie ćwiczeń jest tematem w tym wpisie na blogu kulturystycznym.

13 gru.

Motywacja w kulturystyce tak jak w każdym sporcie

Motywacja w kulturystyceMotywacja jest potrzebna do każdych działań w życiu codziennym. Motywacja jest  potrzebna w każdym sporcie. Motywacja jest też potrzebna w szatni w siłowni jak wychodzisz na zwykły trening.

Panowie dzisiaj jestem zaszczycony żeby was czegoś nauczyć.

Jednak bardziej zaszczycony żeby zabrać was na pole walki