fullprogress.com - dziennik treningowy

Trening pleców

28 lt.

Ciężki trening funkcjonalny też na budowanie masy

Trening funkcjonalny - cross trainingTrening funkcjonalny to zestaw bardzo intensywnych ćwiczeń mających na celu wzmocnienie mięśni bez rozbudowywania masy mięśniowej. Taka jest definicja. Nie zgodzę się jednak z tym bo wykonywane z większymi obciążeniami też spowoduje, że mieśnie dostosują się do wymagań i zwiększą swoją masę. Opiera się on o imitowanie ruchów wykonywanych przez każdego z nas na co dzień, z tą różnicą, że w trakcie treningu są one znacznie szybsze i wielokrotnie powtarzane.  Dodatkowe zwiększenie ciężaru pozwoli na imitację podstawowych ruchów które wykonujemy na codzień ale robimy to z większą intensywanością. Budujemy siłę.

19 kw.

4 dniowy trening na masę i jego 9 zalet

Ułożenie dobrego treningu na masę czasami zajmuje wiele czasu. Czasami są to sprawdzone programy treningowe znalezione w internecie, czasami są to treningi na masę które nam ktoś polecił. Nie będę się tu koncentrował na ćwiczeniach ale na tym jak z głową połączyć dane partie. Zapraszam do poznania splitu na masę >>.

03 mrz.

Chwyty - podciąganie się na drążku

podciąganie - nachwyt szeroko

Podciąganie się na drążku jest jednym z najlepszych ćwiczeń na mięśnie grzbietu. Wartościowy trening na masę pleców powinien mieć w swoim zestawie tego typu ćwiczenie. Niemal jak każde ćwiczenie może być wykonywane w różny sposób - zobacz w tym wpisie jak ułożenie uchwytu ma wpływ na podciąganie się na drążku >>