fullprogress.com - dziennik treningowy

Trening barków

28 lt.

Ciężki trening funkcjonalny też na budowanie masy

Trening funkcjonalny - cross trainingTrening funkcjonalny to zestaw bardzo intensywnych ćwiczeń mających na celu wzmocnienie mięśni bez rozbudowywania masy mięśniowej. Taka jest definicja. Nie zgodzę się jednak z tym bo wykonywane z większymi obciążeniami też spowoduje, że mieśnie dostosują się do wymagań i zwiększą swoją masę. Opiera się on o imitowanie ruchów wykonywanych przez każdego z nas na co dzień, z tą różnicą, że w trakcie treningu są one znacznie szybsze i wielokrotnie powtarzane.  Dodatkowe zwiększenie ciężaru pozwoli na imitację podstawowych ruchów które wykonujemy na codzień ale robimy to z większą intensywanością. Budujemy siłę.

09 sie.

Ćwiczenia barków w domu - proste i wydajne

 

Barki przy odwróconych pompkachGenialne ćwiczenie, które można wykonywać w domu. Inna wersja pompek. Inaczej niż pompki - bardziej angażuje barki. Zobacz jakie to proste. 

19 cz.

4 dniowy Trening na masę ze wstępnym zmęczeniem mięśni

Trening na masę

W tym wpisie na twoim blogu dla kulturysty znajdziesz trening który wykorzystuje zasadę wstępnego zmęczenia mięśni dla ćwiczeń na mięśnie naramienne. Oprócz samego 4-dniowego treningu na masę znajdziesz jego cechy oraz zalety.