fullprogress.com - dziennik treningowy

Spalanie tkanki tłuszczowej w treningu interwałowym - a może Fit Interval ?

Spalanie tłuszczu na brzuchuJeżeli przygotowujesz się do wyjścia na plażę (a to już tuż tuż) to napwno ten wpis cię zainteresuje. Wpadł mi ostatnio w ręce produkt który wspomaga spalanie tłuszczu. Cena nie jest duża, a może zaoszczędzić ci sporo czasu przy walce z nadmiarem tkanki tłuszczowej.

Ten warty polecenia produkt to 8 nagrań muzycznych, które są dostosowane do 8 tygodniowego cyklu treningowego.  FIT INTERVAL bo o nim mowa to trenig w oparciu o ćwiczenia interwałowe. Nadaje się do biegania albo popularnej na siłowniach jazdy na rowerze stacjonarnym.

W każdym tygodniu zmienia się intensywność treningu. Zapobiega to przyzwyczajaniu się organizmu do wysiłku. Dzięki temu  puls z jakim się biega jest co tydzień utrzymywany na odpowiednim poziomie wspomagającym spalanie tłuszczu. Badania mówią, że dla większości ludzi spalanie tłuszczu następuje po ok 20 min wysiłku o odpowiednim tętnie. Wysiłek interwałowy czyli z cykliczną zmianą tempa wysiłku,  a tym samym pulsu, przyśpiesza proces spalania tłuszczu i skraca ten czas.

Należy ćwiczyć 3 x w tygodniu. Czyli jest to najpopularniejszy zestaw trenigu na siłowniach. Jeżeli chcesz dodać aeroby do trenigu siłowego, ale nie chcesz jeszcze tracić dodatkowej godziny do aerobów to Fit Interval ci pomoże. 

Każdy trening pozwalający spalać tłuszcz trwa tylko 20 min;  To pozwala ludziom zapracowanym -  przynajmniej w taki sposób zająć się sobą.  

Kolejna zaleta to że przy bieganiu czy jeździe na rowerze w cyklach interwałowych zwiększa się wytrzymałość i poprawia kondycja.

Trening interwałowy przyśpiesza metabolizm i  przy zachowaniu odpowiedniej diety spalanie tłuszczu następuje również podczas braku wysiłku a nawet w czasie snu.

Dodatkiem  i sednem produktu są nagrania, które są specjalnie skomponowane do odpowiedniego tempa biegu . W słuchawce odtwarzacza podczas treningu trener podpowiada (tutaj jest trenerka)   jakim tempem należy ćwiczyć.  Nie trzeba się martwić o liczenie czasu pomiędzy interwałami oraz jak długo trwa jeden interwał. Trener prowadzi przez cały trening.

Muzyka która prowadzi przez trening jest specjalnie skomponowana , żeby dodawać motywacji do treningu. Jest to bardzo przydatne kiedy wysiłek jest co raz większy.

Może się wydawać, że ten rodzaj muzyki nie wszyscy lubią. Tak naprwdę biegam już z tym 5 tygodni i sama muzyka nie jest już tak ważna. Ważniejszy jest rytm jak brakuje sił. W 5 tygodniu zaczyna być cięzko i wpadasz bardziej w trans niż koncentrujesz się na muzycę. Jedyne co ci huczy w głowie to motywująca trenerka "Trzymaj tempo".

Polecam - dla niedowiarków pobierzcie sobie Demo i spróbujcie 1-wszy tydzień. 

 

Wpis z:07 maj kategoria Spalanie tłuszczu, Trening, Inne