fullprogress.com - dziennik treningowy

Płaski brzuch - ABS szybciej - 5 mitów

ABS - ćwiczenia na brzuchDzisiejszy wpis inspirowany filmem od sixpackshortcuts.com. Skrócone najważniejsze myśli przedstawione w filmie .

http://www.youtube.com/user/sixpackshortcuts?v=UutyRrpLRSo

 

1 MIT - Każdy tłuszcz który spożywasz jest zły przy odchudzaniu

Nieprawdaaaaaaaaaaaa!!!!! Pisałem już o tym w artykule omawiającym wartości odżywcze. Są dobre tłuszcze i je wrecz należy dodać do swojej diety czy to będzie dieta odchudzająca czy na masę. Ryby, oczechy, oliwa z oliwek, słonecznik. Ogólnie tłuszcze roślinne. Nie mogą być przetworzone termicznie. Tłuszcz w swojej temperaturze (zależnie jaki) osiąga poziom nasycenia. Takie tłuszcze właśnie są niewłaściwe. Tłumacząc na Polski - nie powinno się nic smażyć na tłuszczu.

 

2 MIT - Dieta rządzi

Dieta jest bardzo bardzo ważna to fakt. Jednak bez sportu (wysiłku fizycznego) droga do tego, żeby otrzymać płaski brzuch jest znacznie dłuższa. Jak twierdzi Mike Chang stosowanie tylko diety spowolnia twój metabolizm. Organizm się przyzwyczaja do tego, że nie potrzebuje spalać więcej kalorii. Aeroby, cardio przyspieszają metabolizm. 

3 MIT - Cardio rządzi

Najważniejsze jest podkręcanie metabolizmu a nie duże ilości cardio. Wszyscy którzy mówią o szczupłej sylwetce , jak polecają żeby robić cardio, żeby mieć płaski brzuch, nie mówią ile tego cardio robić. Jeżeli robisz cardio 30 min 2 razy w tygodniu jest ok. Jeżeli robisz codziennie też to pomoże. Jeżeli jednak pomyślisz, że w dzień bez cardio będziesz spalał tłuszcz bez cardio to się mylisz. Tu nie chodzi o to, zeby robic cardio tu chodzi o to, żeby podkręcać metabolizm. Tak żebyś jak leżysz spalał tłuszcz.

4 MIT - Suplementacja

Nie wydawaj swoich pieniędzy suplementy które może dadzą ci 10% pomocy. Lepiej pieniądze, kóre chcesz przeznaczyć na suplemnty wydaj na dietę. Suplementy to droga sprawa - dieta też. Jeżeli chcesz zobaczyć ile kosztuje dieta dla kulturysty to przejdz do tego tematu >> . Dieta pomoże ci w 90% dopracować ABS czy szczupłą sylwetkę suplementy to tylko 10%. Przypominam też o wpisie o tym jak wygląda suplementacja dla początkujących

5 MIT - fit gadżety

Kojarzysz te wszystkei fitnessmodelki i dobrze zbudowanych kolesi reklamujących magiczne urządzenia które zrobią za ciebie ABS. Pasy wibrujące, mega hiper eliptyki i małe siłownie mieszczące się po złożeniu pod łóżkiem. Daj sobie spokój. Nie ma tak łatwo. Trzeba się poprostu zabrać za robotę. 

 

 

 

Wpis z:02 maj kategoria Suplementy i odżywki, Motywacja, Spalanie tłuszczu, Dieta, Dieta kulturystyczna, Dieta odchudzająca