fullprogress.com - dziennik treningowy

Cynamon w diecie kulturysty

Cynamon w diecie kulturystyDodajecie cynamonu do kawy ? Serka, twarogu, a może do innych posiłków? Czemu nie dodajecie cynamonu do odżywki białkowej ? Pewnie dlatego, że nie wiecie dlaczego cynamon daje tak wiele korzyści.  Nie ważne - nie dodawaliście - to teraz zaczniecie. W tym wpisie klika zalet stosowania cynamonu.

Nie będę się tu rozpisywał co to jest cynamon, skąd pochodzi, jakie badania były przeprowadzone, żeby udowodnić teorie jaki cynamon jest ę i ą. Po prostu wylistuje wam kilka zalet. 

Cynamon korzystnie wpływa na poziom cukru we krwi

Dzieje się to przez zwiększenie skuteczności działania insuliny. Tu odsyłam do artykułu który mówi o tym jak kortyzol powiększa odporność na insulinę.

Cynamon wykazuje też zdolność hamowania wzrostu chorobotwórczych bakterii, pleśni i drożdżaków.

Przy podwyższonych ilościach węglowodanów czy białek a nie jedzeniu warzyw zwiększa się zakwaszenie organizmu - to z kolei może powodować wystąpienia drożdżaków. 

Cynamon poprawia stosunek tkanki tłuszczowej do tkanki mięśniowej 

Suplementy zawierające cynamon redukują procent tłuszczu w komórkach i wspomagają tworzenie beztłuszczowej masy ciała

Cynamon dodany do kawy z tzw fusami wiąże zmieloną kawę.

Wypijana zmielona kawa (po turecku) nie zalega  w jelitach. Sprawdźcie sobie - zróbcie kawę z cynamonem i zobaczcie jaką konsystencje będą miały fusy jak będziecie chcieli pozmywać kubek.

Mał y przerywnik - cynamaon też może służyć do rozbawiania ludzi.

Przypominam o posiłku z twarogiem. Ta przyprawa świetnie się nadaje do serków na słodko. Na słodko rozumiemy tu słodzik. No chyba, że ktoś radzi jakoś sobie z cukrem ;). 

Prosty posiłek z twarogiem w roli głównej - dodaj cynamon

Jak znacie to dodajcie jakieś przepisy w komentarzach w których cynamon świetnie się sprawdza, Nie przeklejajcie “na pałę” rzeczy z internetu - wrzucamy tylko rzeczy które są sprawdzone w boju a czas przygotowania potrawy nie przekracza 30 min. Nikt tu nie jest Magdą Gesler żeby stać nad garkami dłużej niz pół godziny :P

 

Wpis z:06 mrz. kategoria Dieta na masę, Dieta, Dieta kulturystyczna, Inne