fullprogress.com - dziennik treningowy

duża ilość jedzenia w diecie na masę dla kulturystyMasz problem w dopchnięciu w siebie kolejnej porcji ryżu z kurczakiem a wiesz, że powinieneś bo takie masz zapotrzebowanie koloryczne ? W tym wpisie przedstawię 3 sposoby jak podczas diety na masę poradzić sobie z dużą ilością jedzenia które musimy w siebie zmieścić. 

podciąganie - nachwyt szeroko

Podciąganie się na drążku jest jednym z najlepszych ćwiczeń na mięśnie grzbietu. Wartościowy trening na masę pleców powinien mieć w swoim zestawie tego typu ćwiczenie. Niemal jak każde ćwiczenie może być wykonywane w różny sposób - zobacz w tym wpisie jak ułożenie uchwytu ma wpływ na podciąganie się na drążku >>


Fatty ThursdayTłusty czwartek już z samej nazwy nie pasuje do diety kulturystycznej. Chyba właściwie nie pasuje do żadnej diety. Zobacz ile kalorii ma pączek i ile kalorii ma typowy posiłek kulturystyczny >>

 

 

 

 

Arnold Classic

 

Poznaj 3 polaków walczących w tym roku na Arnold Classic w konkurencji amatorskiej. Zobacz zawodników zawodów Arnold Classic 2011 z Polski >>

suplementy dla początkującychWielu młodych ludzi zaczynających uczęszczać na siłownie - skuszonych opowiadaniami kolegów lub marketingiem producentów suplementów już od pierwszych treningów próbuje różnych produktów. Pamiętaj, że suplementacja to dodatek do podstawowych zasad kulturystyki. Musisz najpierw znać podstawy a dopiero później zastanów czy warto wydawać pieniądze. W tym wpisie nie chciał bym żeby ktoś odczuł, że jestem przeciwnikiem suplementów. Zależy mi jednak na tym, żeby początkujący zrozumieli, że najważniejsze to przestrzeganie podstawowych zasad - a dopiero później sięganie po suplementy. Jeżeli zamierzasz zabrać się za suplementy rozważ to co opisałem >>