fullprogress.com - dziennik treningowy

smart fortwoJak defuniujesz swój cel - Użyj S.M.A.R.T. Tym razem skoncentrujemy się na sposobie określania celu. Z wpisu dowiesz się jak to zrobić najlepiej i jak prawidłowo zdefiniować cel. Zapraszam głębiej na blog kulturystyczny. 

Cele w kulturystyceW tym wpisie skoncentruję się na tym co tak naprawdę jest najważniejsze nie tylko w życiu codziennym ale też w życiu sportowym. Wszystko co robimy ma jakiś cel. Na pewno powinno mieć. Przecież wszystko co robimy robimy to po to, żeby coś osiągnąć, zdobyć lub doświadczyć. Nie po to, żeby to robić.

Sztangielki dla ćwiczeń w domuNiby dziwna rzecz, żeby trenować tylko z użyciem hantli. Jednak jest to trening do zastosowań w domu. Skorzystać z niego powini tylko początkujący - to właśnie dla nich ten wpis jest dedykowany. Nasz blog kulturystyczny w tym artykule prezentuje sposób jak zacząć przygodę z kulturystyką - walką z samym sobą. Poza tym jest dedykowany dla tych którzy mają w piwnicy kurzące się sztangielki i postanowili w końcu z nich zrobić użytek.

 

 

 

Zakupy dla diety kulturytycznejPrzeciętny szary człowiek w Polsce zjada na pewno mniej kalorii, niż kulturysta - przynajmniej nie powinien więcej niż potrzebuje. Ile wydaje na jedzenie przeciętny Polak? - nie wiem ale wyliczyłem to dla kulturysty. Zobacz w tym wpisie ile będziesz wydawać albo w przybliżeniu ile wydajesz na dietę.

Trening na masę

W tym wpisie na twoim blogu dla kulturysty znajdziesz trening który wykorzystuje zasadę wstępnego zmęczenia mięśni dla ćwiczeń na mięśnie naramienne. Oprócz samego 4-dniowego treningu na masę znajdziesz jego cechy oraz zalety.