fullprogress.com - dziennik treningowy

Ćwiczenia

28 lt.

Ciężki trening funkcjonalny też na budowanie masy

Trening funkcjonalny - cross trainingTrening funkcjonalny to zestaw bardzo intensywnych ćwiczeń mających na celu wzmocnienie mięśni bez rozbudowywania masy mięśniowej. Taka jest definicja. Nie zgodzę się jednak z tym bo wykonywane z większymi obciążeniami też spowoduje, że mieśnie dostosują się do wymagań i zwiększą swoją masę. Opiera się on o imitowanie ruchów wykonywanych przez każdego z nas na co dzień, z tą różnicą, że w trakcie treningu są one znacznie szybsze i wielokrotnie powtarzane.  Dodatkowe zwiększenie ciężaru pozwoli na imitację podstawowych ruchów które wykonujemy na codzień ale robimy to z większą intensywanością. Budujemy siłę.

18 st.

Kilka ćwiczeń wzmacniających korpus do zastosowania w domu

Wzmocnienie korpusuTe ćwiczenia przydaja się do wzmocnienia całego korpusu. A to z kolei przyczyni się to bardziej wydajnych przysiadów lub podnoszeń. Zobacz jak możesz w łatwy sposób ćwiczyć w domu.

09 sie.

Ćwiczenia barków w domu - proste i wydajne

 

Barki przy odwróconych pompkachGenialne ćwiczenie, które można wykonywać w domu. Inna wersja pompek. Inaczej niż pompki - bardziej angażuje barki. Zobacz jakie to proste. 

04 kw.

Wstępne zmęczenie mięśni sposobem na unikanie kontuzji

Bodybuilder!Wstępne zmęczenie mięśni jest jedną z podstawowych zasad Weidera pozwalająca poprawić jakość mięśni. Jest też jednym ze sposobów uniknięcia kontuzji. Jeżeli chcesz poznać tę zasadę w praktyce zapraszam do wpisu na blogu kulturystycznym >>.

03 mrz.

Chwyty - podciąganie się na drążku

podciąganie - nachwyt szeroko

Podciąganie się na drążku jest jednym z najlepszych ćwiczeń na mięśnie grzbietu. Wartościowy trening na masę pleców powinien mieć w swoim zestawie tego typu ćwiczenie. Niemal jak każde ćwiczenie może być wykonywane w różny sposób - zobacz w tym wpisie jak ułożenie uchwytu ma wpływ na podciąganie się na drążku >>